«محافظین کهکشان» با فروش 220 میلیونی در 7 روز رکورد زد.
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 18:5 | بازدید : 927 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

«محافظین کهکشان» با فروش 220 میلیونی در 7 روز رکورد زد.

 

فیلم ابر قهرمانی «محافظین کهکشان» که اکران خود را از اول اوت در سینماهای آمریکای شمالی و 42 کشور جهان آغاز کرده است، در اولین هفته اکران موفق شد مجموع فروش خود را به 219 میلیون و  300 هزار دلار برساند. 

محافظین کهکشان با این فروش موفق شده رکورد فروش اولین هفته انیمیشن میلیاردی یخ زده را از آن خود کند. این فیلم تخیلی همچنین در اولین شب اکران با 11 میلیون و 900 هزار دلار رکورددار پرفروشترین فیلم شب اول اکران در سال 2014 است. 

محافظین کهکشان هفته گذشته با فروش 94 میلیون و 300 هزار دلار پرفروشترین فیلم هفته و دهمین فیلم پرفروش استودیو مارول در اکران هفته اول را بدست آورده است.

تحلیلگران سینما اظهار داشته اند احتمال ورود این فیلم به باشگاه میلیاردی ها کم است و حداکثر فروش آن همانند فیلم کاپیتان آمریکایی بین 700 تا 800 میلیون دلار خواهد بود. 

فیلم که در نقاط دورافتاده فضا رخ می دهد،‌ ماجرای یک خلبان آمریکایی بنام پیترکوییل است که پس از سرقت گوی آرزوها،‌ هدف تعقیب جنایتکاران فضایی قرار می گیرد.

«کریس پرات»، «زو سالدانا»‌، «دیو باتیستا» ، «لی پیس» ، «مایکل روکر»‌، «کارن گیلن»، «دیجیمون هونسو»، «بنیسیو دل تورو»، «جان سی ریلی» و «گلن کلوز» بازیگران اصلی این فیلم هستند.

«محافظین کهکشان» جدیدترین فیلم ابرقهرمانی استودیو مارل است که «جیمز گان» کارگردانی آن را برعهده داشته است. این فیلم به زودی در کشورهای نیوزلند، پرتغال، فرانسه و آلمان روی پرده خواهد رفت. 

 




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فیلم محافظین کهکشان Guardians of the Galaxy 2014 , اخبار سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب